ELEKTRONİK SINAV

Elektronik Sınav uygulamalarına Teorik Dersleri bitmiş adaylar katılabileceklerdir.

Hafta içi saat 16:45'den sonra, hafta sonu ise gün içerisinde e-sınav uygulaması yapılmaktadır.
e-Sınavda başarısız adaylar bir sonraki e-sınava 15 gün sonra girebilmektedirler.
e-Sınav uygulamasına başvurmak isteyen adayların; 130 TL olan sınav ücretini, T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar Bankası veya Türkiye Halk Bankasına yatırmaları ve bağlı bulundukları kurs müdürlükleri aracılığıyla, elektronik ortamdan MEBBİS Modülü e-sınav randevu sistemine kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
MTSK Müdürlüğüne kayıt yaptırarak sorumlu olduğu derslerin eğitimlerini tamamlayan tüm adaylar e-Sınav başvurusu yapabilir.
Sınav başvurusunda bulunup randevusu onaylanan aday, e-Sınav tarihinden en az 4 (dört) gün önce randevusunu değiştirebilir. e-Sınav randevusu olan ve sınava girmeyen adayın 1 (bir) sınav hakkı kullanılmış sayılır. Adayın sağlık kurulu raporu varsa toplamda 4 (dört) olan sınav hakkı bittikten sonra giremediği sınav için 1(bir) hak daha kullanabilir. Sınav hakkı biten adayın dosyası kapandığı için MTSK Müdürlüğüne yeni kayıt yapılması gerekmektedir.
Aday, katıldığı e-Sınav uygulamasında başarısız olduğunda en erken 15 (on beş) gün sonra yeni bir e-Sınav randevusu alabilir. Bu adaylar son katıldıkları e-Sınav uygulamasından sonra 45 gün içinde yeni bir e-Sınav uygulamasına başvurmadıkları takdirde 1 (bir) sınav haklarını daha kullanmış sayılırlar.

SİNCAN E- SINAV [ELEKTRONİK SINAV] MERKEZİ

Elektronik sınav İlçemiz Sincan'da, Osmanlı Mah. Kova Sok. No: 7/A SİNCAN/ANKARA adresinde haftanın her günü yapılmaktadır. Hafta içinde17:00 dan sonra , hafta sonunda ise değişik seanslarda yapılmaktadır. Sınav tekrarı halinde 15 gün sonunda tekrardan sınava girilebilmektedir.