ELEKTRONİK SINAV

Elektronik Sınav uygulamalarına Teorik Dersleri bitmiş adaylar katılabileceklerdir.

Hafta içi saat 16:45'den sonra, hafta sonu ise gün içerisinde e-sınav uygulaması yapılmaktadır.
e-Sınavda başarısız adaylar teorik derslerin bitiminden itibaren 4 ay içerisinde tüm e-sınav haklarını kullanmaları gerekmektedir.
e-Sınav uygulamasına başvurmak isteyen adayların; 1.000 TL olan sınav ücretini, T.C. Ziraat Bankası, Türkiye Vakıflar Bankası veya Türkiye Halk Bankasına yatırmaları ve bağlı bulundukları kurs müdürlükleri aracılığıyla, elektronik ortamdan MEBBİS Modülü e-sınav randevu sistemine kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
MTSK Müdürlüğüne kayıt yaptırarak sorumlu olduğu derslerin eğitimlerini tamamlayan tüm adaylar e-Sınav başvurusu yapabilir.
Sınav başvurusunda bulunup randevusu onaylanan aday, e-Sınav tarihinden en az 4 (dört) gün önce randevusunu değiştirebilir. e-Sınav randevusu olan ve sınava girmeyen adayın 1 (bir) sınav hakkı kullanılmış sayılır. Adayın sağlık kurulu raporu varsa kurs dönemi için sadece bir kez rapor kullanabilir. Sınav hakkı biten adayın dosyası kapandığı için MTSK Müdürlüğüne yeni kayıt yapılması gerekmektedir.
Aday, katıldığı e-Sınav uygulamasında başarısız olduğunda sonraki gün e-Sınav randevusu alabilir.

SİNCAN E- SINAV [ELEKTRONİK SINAV] MERKEZİ

Elektronik sınav İlçemiz Sincan'da, Osmanlı Mah. Kova Sok. No: 7/A SİNCAN/ANKARA adresinde haftanın her günü yapılmaktadır. Hafta içinde 17:00 dan sonra , hafta sonunda ise değişik seanslarda yapılmaktadır.